آلو سیاه خورشتی نوعی توت است اما توت فرنگی، توت نیست

توصیه می شود آن میوه های خشک را بشویید زیرا وقتی خیس می شوند خوشمزه تر می شوند.

به عنوان مثال، اگر آلو سیاه خورشتی خشک برای شما مزه خشکی دارد، می توانید آن را برای مدتی در آب سرد خیس کنید، سپس خشک کنید و می توانید از این محصول استفاده کنید.

به هیچ وجه نباید از آب گرم برای این موارد استفاده شود، زیرا به دلیل دما، تمام ویتامین های مفید و عناصر کمیاب میوه از بین می روند. همچنین میوه های خشک را هرگز نباید با صابون شست، زیرا به خوبی جذب می شوند، نمی توانید آنها را بشویید.

میوه های خشک خطرناک: چگونه به سلامتی خود آسیب نرسانیم
سبک زندگی سالم
میوه های خشک که به مقدار زیاد در قفسه فروشگاه ها یافت می شوند، نه تنها می توانند ناسالم باشند، بلکه خوردن آنها نیز خطرناک است. این همه به روش خشک کردن مورد استفاده برای به دست آوردن آنها بستگی دارد.

ارزش و مفید بودن میوه های خشک توسط مطالعات بسیاری تایید شده است. زردآلو خشک، کشمش، خرما، انجیر، آلو خشک حاوی ویتامین های زیادی هستند که برای بدن ما و به خصوص قلب بسیار ضروری هستند.

تمام این خواص ارزشمند در میوه های خشک “درست” حفظ می شود – میوه های خشکی که تحت درمان خاصی با مواد شیمیایی سمی از جمله رنگ ها قرار نگرفته اند.

این روش نسبتاً ارزان برای خشک کردن سریع میوه ها است که به شما امکان می دهد منابع را ذخیره کنید، ماندگاری میوه های خشک را به میزان قابل توجهی افزایش دهید و ظاهر “کالا” به آنها بدهید ، برای به دست آوردن اکثر میوه های خشک استفاده می شود.

ایمن ترین و سالم ترین تنها میوه های خشکی هستند که به روش سنتی – خشک کردن طبیعی – به دست آمده اند.

برای به دست آوردن میوه های خشک از انواع خشک کن زیر استفاده می شود:

خشک کردن آفتاب میوه هایی که از این طریق به دست می آیند سخت هستند، نه بهترین گزینه.

خشک کردن در سایه میوه های نیمه نرم تولید می کند. در مقایسه با خشک کردن در آفتاب، این بهترین راه است.