استفاده از ورق های آلومینیومی جهت تزئین

ورق‌های فلزی ورق‌های ساده آلومینیومی عمدتاً از آلیاژ درجه 1050 تشکیل شده است. از نظر تجاری آلومینیوم خالص است و در برابر حملات شیمیایی و هوازدگی مقاوم است. سرد کاری و جوشکاری آسان است.

فویل آلومینیومی ضخیم نسبت به انواع دیگر از کاربردهای بیشتری برخوردار است که به همین دلیل توسط مراکز زیادی تولید و عرضه می شوند که از قیمتهای مختلفی نیز برخوردار می باشند.

به طور معمول در ساخت و سازهای عمومی و برای ساخت محصولات معماری مانند فلاشینگ، پرس، قلاب، زیرانداز و سرپوش استفاده می شود، زیرا ساخت آن آسان است.

این یک بستر عالی برای رنگ آمیزی و پوشش پودری است، آلومینیوم با پوشش پودری پلی استر با پیش تصفیه صحیح در کاربردهای معماری با ضمانت بیش از 25 سال استفاده می شود.

از نظر زیبایی و جذابیت ظاهری می توان فویل آلومینیومی چسب دار نقره ای را برتر دانست زیرا دارای یک رنگ نقره ای بسیار درخشان و شفاف می باشد.

ورق آلومینیوم آنودایز شده نقره بسیار تزئینی است، ظاهر نقره ای ساتن یکنواخت و صاف در برابر سایش سخت و مقاوم در برابر خراش است.

لایه آنودایز شده اکسید آلومینیوم با ضخامت حدود 15 میکرون است. زوایای بخش آلومینیوم آنودایز شده نقره ای، تخت و کانال نیز می توانند برای تکمیل ورق عرضه شوند.

ورق را می توان 90 درجه تا کرد، اما باید در شعاع کمی تا شود تا باعث چروک شدن لایه آنودایز نشود. ابتدا یک تست انجام دهید. جوشکاری لایه آندایز شده ناحیه آسیب دیده را خراب می کند. این یک محصول عالی برای ساخت پانل است.

برای تعیین قیمت فویل آلومینیومی نازک عوامل مختلفی می توان در نظر گرفت با توجه به بالا و پایین شدن محصولات قیمت ثابتی ندارد برای دیدن ارزش این محصول می توانید به صورت آنلاین در این سایت دیدن نمایید.

استاک آلومینیوم سوراخ دار دارای دو ضخامت فلزی و دو اندازه سوراخ است. حفره ها در یک الگوی T پلکانی قرار گرفته اند بنابراین فاصله بین هر دو سوراخ یکسان است.

هر دو دارای مساحت باز 33٪ هستند. وزن ورق سوراخ 3 میلی متری حدود 1.8 کیلوگرم بر متر مربع و ورق سوراخ 5 میلی متری 3.6 کیلوگرم بر متر مربع است.

آلومینیوم درجه 1050 است، بنابراین بسیار مقاوم در برابر خوردگی است، به راحتی خم می شود و به عنوان مثال در کاربردهای تزئینی و تهویه، همچنین برای جلوگیری از آفات استفاده می شود.

فویل آلومینومی آشپزخانه با طیف گسترده ای که دارد توانسته در کشور فروش خوبی را داشته باشد که بسیاری از موردم از آن استفاده کنند.

ورق آلومینیوم برس خورده، که به آن پولیش کسل کننده نیز می گویند، دارای 240 سنگ ریزه است، دانه در طول ورق اجرا می شود. برش و خم شدن آسان است و با ضخامت 1.5 میلی متر حدود 4 کیلوگرم بر متر مربع وزن دارد. هنگام برنامه ریزی یک پروژه، هنگام سفارش قطعات برش، جهت دانه را به خاطر بسپارید. این یک پایان تزئینی است.

  • منابع:
    1. ALUMINIUM SHEET

  • تبلیغات:
    1. گریه های جنجالی ارشمیدس در هنگام کسب موفقیتش
    2. قابلمه ای که با آن می توانید سفر در زمان را تجربه کنید
    3. دستکش هایی که می تواند از عرق دست جلو گیری کند
    4. راز قفل غول پیکر چیست؟