ام دی اف های ساخته شده در استرالیا

یادداشت راهنمایی استرالیای غربی در مورد کنترل خطرات گرد و غبار چوب در محل کار 2015 توصیه می کند که “ممکن است مقادیر کمی فرمالدئید در حین برش یا ماشینکاری محصولات چوبی مهندسی شده خارج شود، اما به ندرت آنقدر زیاد است که مشکل ایجاد کند.”

امروزه شرکت های تولیدی زیادی در کشور به عرضه و پخش کابینت ام دی اف پیش ساخته فوق برجسته مدرن به صورت عمده در بازار های فروش می پردازند که به همراه کیفیت و مرغوبیت بسیار بالایی بوده و تمام استاندارد های لازم در خصوص تولید آن ها رعایت شده است.

یادداشت راهنمای WA همچنین می‌گوید: «خطرات اصلی در جایی اتفاق می‌افتد که تهویه طبیعی یا مکانیکی ضعیفی وجود دارد».

برای جلوگیری از خطرات ناشی از گرد و غبار، کارگران کارخانه سوپاوود مجهز به محافظ تنفس و چشم هستند و کارخانه تهویه خوبی برای حذف گرد و غبار و فرمالدئید از هوا دارد. در ادامه این مقاله در مورد کار با ام دی اف بیشتر ببینید.

یکی از محبوب ترین مواد کابینت ام دی اف آشپزخانه است و اگر می خواهید زیبایی رنگ آمیزی خیره کننده در آشپزخانه خود داشته باشید، خرید و نصب آن ارزشش را دارد.

برای رعایت مقررات دولتی بر اساس حکم IARC، مقدار فرمالدئید مورد استفاده در MDF، تخته سه لا، تخته خرده چوب یا محصولات پانل دیواری سوراخ دار MDF به طور چشمگیری کاهش یافته است.

این کار توسط انجمن صنعت، انجمن محصولات چوبی مهندسی شده استرالیا (EWPAA)، که در سال 1934 تأسیس شد، نظارت شده است.ام دی اف خام خارجی از مقاومت بالایی برخوردار هستند به دلیل کیفیت و مرغوبیت بالا، جایگاه ویژه ای را در بازار خرید به خود اختصاص داده اند این محصولات در ضخامتهای گوناگونی تولید می شوند.

با توجه به این پیشرفت ها، تمام ام دی اف های ساخته شده در استرالیا اکنون E0 (فرمالدئید فوق العاده کم) یا E1 (فرمالدئید کم) هستند.

این سطوح فرمالدئید سختگیرانه ترین الزامات شورای ساختمان سبز استرالیا را برآورده می کند. SUPAWOOD فقط از بردهای E0 و برخی از E1 ساخت استرالیا استفاده می کند و شرایط لازم برای Green Star، Nabers، LEAD، BREAM و WELL را برآورده می کند.

برای مقایسه، توجه داشته باشید که ام دی اف وارداتی، به ویژه از چین و مالزی، شش تا 10 برابر بیشتر از محصولات ساخت استرالیا دارای فرمالدئید است.

این نیز دلیل دیگری برای اجتناب از محصولات چوبی وارداتی است، جدای از مشکلات زنجیره تامین. ام دی اف سفید براق می تواند یکی از پارامتر های تعیین کننده برای مشتریان صادراتی .باشد

ام دی اف در کاربردهای ایمن مواد غذایی و برای اسباب بازی های کودکان مجاز است (تنها محدودیت حتی در اروپا در مورد رنگی است که روی ام دی اف می زنید).

  • منابع:
    1. Is MDF safe in schools and educational centres?

  • تبلیغات:
    1. خدمات اینترنتی پروپوزال زیست محیطی
    2. برنده توپ طلای سال آینده را شما انتخاب کنید
    3. استفاده از ست سرم برای دکور منزل
    4. استفاده از سطل در ساخت تانک جنگی