با مصرف گردو با پوست خیس زنی لال به حرف آمد

گردو با پوست خیس این توانایی را دارد که به شما در مدیریت وزن کمک کند زیرا عملاً کالری ندارد. هنگامی که آنها حتی در مقادیر زیاد مصرف می شوند، به شما کمک می کنند تا نه تنها وزن سالم خود را حفظ کنید، بلکه از افزایش وزن جدید نیز جلوگیری کنید.

یکی از دلایلی که گردو به شما در حفظ وزن سالم کمک می کند این است که به شما انرژی طولانی مدت می دهد که به کنترل اشتهای شما کمک می کند.خوردن یک مشت گردو در روز به کاهش وزن نیز کمک می کند زیرا حاوی اسیدهای چرب امگا 3 است.

این اسیدها نه تنها خطر ابتلا به دیابت یا چاقی را کاهش می دهند، بلکه اشتهای شما را نیز کاهش می دهند. تحقیقات علمی نشان داده است که گردو به مغز ما این امکان را می دهد که تصاویر غذاهای چاق کننده را متفاوت ببیند و تفسیر کند، بنابراین اشتها و میل ما به چنین غذایی را کنترل می کند.

فشار خون بالا که معمولاً با بیماری قلبی مرتبط است، امروزه بسیاری از آمریکایی ها را تحت تأثیر قرار می دهد. در واقع، طبق گزارش انجمن قلب آمریکا، تا ژانویه 2018، بیش از 103 میلیون آمریکایی فشار خون بالا دارند.

تقریباً 79000 نفر در سال 2015 به دلیل فشار خون بالا جان خود را از دست دادند. فشار خون شما به عنوان فشار خون در سیستم گردش خون شما طبقه بندی می شود. داشتن فشار خون سالم بر عملکرد قلب شما تأثیر می گذارد.

اندازه گیری فشار خون سالم 120 روی 80 است. در اندازه‌گیری فشار خون، ضربان قلب، علاوه بر خاصیت ارتجاعی دیواره‌های شریانی، گنجانده شده است.

معمولاً هیچ علامتی با فشار خون بالا وجود ندارد. با این حال، اگر برای مدت طولانی درمان نشود، به طور بالقوه می تواند منجر به مشکلات قلبی شدید، از جمله بیماری قلبی یا حتی سکته شود.