بعد از خوردن تن ماهی گلکسی این 3 کار را انجام ندهید

کنسرو تن ماهی لذیذ کنسرو ماهی تن منبع عالی از اسیدهای چرب امگا 3 است و همچنین راهی عالی برای تامین مجموعه ای از مواد مغذی دیگر به رژیم غذایی شما می باشد.

از آنجایی که افراد بیشتری زمان محدودی برای تهیه و سرو ماهی تازه پیدا می‌کنند، کنسرو ماهی تن می‌تواند راهی ایده‌آل برای پر کردن سالاد، خوشمزه کردن یک غذای داغ یا ایجاد یک ساندویچ فوق‌العاده برای به یاد ماندن باشد.

ساردین های پرتغالی یکی دیگر از انتخاب های محبوب، ساردین های پرتغالی از غذاهای دریایی با نام تجاری ملکه ساحل است که به طور گسترده ای به عنوان یک غذای لذیذ در سراسر جهان در نظر گرفته می شود.

ساردین پرتغالی یک خوراکی لذت‌بخش که به زمان‌های ساده‌تر و زیباتر بازمی‌گردد، سرشار از ویتامین‌های ضروری، پروتئین است و همچنین منبع عالی اسیدهای چرب امگا 3 است.

وقتی صحبت از تن ماهی گلکسی می شود، ماهیگیر مسئول به Skipjack قدرتمند نگاه می کند، با طول عمر کوتاه تر و چرخه رشد به همان اندازه، ماهی تن پرش از نظر بسیاری از افراد در صورت برداشت عاقلانه، یک ماهیگیری پایدار است.

سایر گونه های رایج ماهی تن بسیار طولانی تری طول می کشد تا به بلوغ برسند و به همین دلیل دوباره پر کردن آنها دشوارتر است.

Skipjack همچنین حاوی جیوه کمتری نسبت به سایر برندهای پیشرو است و برای کسانی که ممکن است باردار باشند بی خطر است، با خرید انواع ماهی تن، سهم خود را برای حمایت از شیوه های ماهیگیری پایدار و رفاه عمومی اقیانوس ها انجام می دهید.

ماهی کنسرو شده اروپایی اغلب به دلیل تازگی، طعم قوی و طبیعی و سرزندگی عمومی صید، بالاتر از بقیه است، با استفاده از آب های سرد و غنی از مواد مغذی که سواحل اروپا را احاطه کرده اند، ساردین ها، ماهی خال مخالی و ماهی تن که از این منطقه تگرگ می گیرند، می توان به عنوان یک پیشنهاد لذیذ در بسیاری از سفره ها در سراسر جهان در نظر گرفت.

سالم ترین ماهی کنسرو شده از طعم دهنده های مصنوعی یا مواد نگهدارنده استفاده نمی کند، در حالی که افزودنی‌های شیمیایی می‌توانند برای حفظ طعم و حفظ طراوت کار کنند، ماهی خوب و با کیفیت از روش‌های کاملا طبیعی استفاده می‌کند تا حس واقعی عمق را به تجربه ارائه دهد.