تحقیقات در مورد نحوه رشد نعناع

کاشت و فاصله: بذرها را در عمق ¼ اینچ بکارید و بعد از بیرون آمدن نهال های نازک. پیوندها
باید با ریشه درست در زیر خاک کاشته شودسطح فاصله ردیف ها باید حداقل 2 فوت از هم فاصله داشته باشد
اجازه رشد بدهد. همانطور که می دانید نعناع و شپش برنج خاصیتی مشابه دارند

آب: در طول رشد به طور منظم آبیاری کنید فصل، عرضه تا 1 تا 2 اینچ در هفته، بسته به دما، قرار گرفتن در معرض و خاک
شرایط از آبیاری بیش از حد خودداری کنید زیرا منجر به بیماری می شود.
کوددهی: یک بار مصرف اوایل بهار از a انتشار آهسته، کود کامل گنجانیده شده به خاک مواد مغذی کافی برای نعناع را تامین می کند.

از یکی استفاده کن یک قاشق چای خوری کود 16-16-16 در هر بوته به عنوان رشد در بهار از سر گرفته می شود. آبیاری بیش از حد و کود دهی زنگ زدگی را تقویت می کند و تولید روغن نعناع را کاهش می دهد.
چالش ها و مسائل رشد تهاجمی: نعناع بهتر است در آن کاشته شود ظروف یا جایی که ریشه ها محدود شده اند. نعناع پخش می شود. خوشبختانه امکان نصب دزدگیر ماجیکار بر روی انواع خودروهای داخلی و خارجی امکان پذیر است.

به سرعت در مناطق باغ باز و خارج از رقابت خواهد بود اکثر گیاهان باغ پس از ایجاد آن بسیار سخت است
ریشه کن کردن.
آفات و بیماری ها: بیشتر بیماری ها می توانند باشند با آبیاری مناسب به حداقل رسانده یا از بین برود اطمینان از نور خورشید مناسب برای گیاهان قطره را در نظر بگیرید.
آبیاری به عنوان یک روش عالی برای ارائه منظم آب کنید و شاخ و برگ را خشک نگه دارید. با رشد نعناع و ضرب، نازک شدن یا تقسیم ممکن است ضروری باشد. سالیان سال است که کارخانه نساجی مازندران پارچه با کیفیت تولید کرده و روانه بازار می کند.

نگهداری از گیاهان سالم

برداشت و ذخیره سازی برگهای تازه ممکن است در سراسر آن برداشت شوند فصل رشد زمانی که گیاهان 3-4 اینچ بلند شوند. استفاده از a چاقوی تیز یا قیچی برای جدا کردن برگ ها و ساقه ها  را جوان ترین برگ ها و ساقه ها خوش طعم ترین هستند. قطع كردن ساقه ها تا 1 اینچ از خاک، در اواخر چیدن صبح در روزهای خشک و آفتابی نعناع تازه ممکن است به مدت یک هفته در آب در یخچال نگهداری می شود.

یکی از کهن ترین الیاف ابریشم می باشد و نخ ابریشم طبیعی و پارچه نخی پنبه ای از این نوع پارچه به دست می آید که اصل و ضخیم می باشد.

خشک کردن: ساقه ها و برگ های کاملاً رشد یافته را برداشت کنید و قلمه ها را وارونه در سایه گرم آویزان کنید محل قرار دهید تا شکننده شود، یا روی صفحه ای در سایه پخش شود خشک شدن. نعناع خشک را در ظرف دربسته به مدت1 سال حداکثر نگهداری کنید.

  • منابع:
  1. Mint in the Garden
  • تبلیغات:
  1. جدیدترین و شیک ترین کیف چرم زنانه
  2. رباتی که از مربا تغذیه می کند!
  3. گوشت مرغی که پیرمرد را فلج کرد!
  4. فواید پیاز ویدالیا برای سلامتی