جاکلیدی چاقو با طرح چشم های انسان از حدقه در آمده

چگونه خودتان آن را انجام دهید؟

قبل از شروع به کار برای ساخت جاکلیدی چاقو، باید قوانین اساسی را که همه استادان را راهنمایی می کند، به خاطر بسپارید:

در این فرآیند شما نیازی به مداخله ندارید. از خانواده خود بخواهید که چند ساعت آرام به شما فرصت دهند، در را ببندید و حواس شما پرت نشود.
محل کار باید نور کافی داشته باشد. انجام کاری با دست در نور یک لامپ ضعیف نه تنها برای چشم مضر است، بلکه به سادگی ناراحت کننده است.


همه چیز باید سر جای خودش باشد. این هنگام کار با اجسام تیز مهم است. پس از اتمام برش تخته سه لا یا ورق فلزی، یک اره منبت کاری اره مویی یا چاقو باید در مکانی برجسته قرار دهید که آن را گم نکنید. در غیر این صورت ممکن است آسیب دیده باشید.
جا کلید دیواری در سالن: 140+ (عکس) گزینه های اصلی با دست خود

مقاله باید طرح کلی داشته باشد. این قانون را فقط می توان در مورد مردانی که چیزی برای علامت گذاری وجود ندارد نادیده گرفت – به عنوان مثال، اگر از شاخه ای با گره های طبیعی یک خانه دار درست کنید. اما اگر طراحی شما کمی پیچیده تر است، باید بدانید که در نهایت چگونه باید به نظر برسد.
اندازه گیری ها باید درست باشد. این به ویژه اگر چیزی دارید مهم است، به این معنی که خراب کردن آن شرم آور است. روی خط کار کنید، وفاداری را دو بار اندازه بگیرید. تماس چشمی برقرار نکنید
پدانتری شرط اصلی هر کاری است. اگر چسب بزنید – سپس به آرامی صاف کنید و صبر کنید تا خشک شود. اگر مته کنید – کند، صاف است. در صورت پردازش یک کاغذ سنباده – که نرم است، به تدریج.

عجله برای ساختن یک خانه دار خوب کارساز نخواهد بود. اما با سرعت اندازه گیری شده، تلاش برای انجام همه کارها به صورت کیفی – معلوم می شود.
مقوا ساده ترین ماده ای است که می توانید از آن فقط یک خانه دار درست کنید. شما نیاز خواهید داشت: