جوانی با خوردن پودر آلوئه ورا سرطان خود را شکست داد

پودر آلوئه ورا از کشاورزان منطقه پارونگ، ناحیه بوگور، جاوه غربی برداشت شد. سن برداشت است 8-10 ماه (برآورد کشاورزان)، طول برگ ها 45-48 سانتی متر، عرض برگ های پایه 7-8.5 سانتی متراست. برگها را با آب روان کاملاً شسته تا خاک و هوا خشک شود.

برگ های آلوئه ورا پوست کنده شد و قسمت شفاف (فیله) با آب جاری شسته شد و سپس به مدت 30 دقیقه در محلول اسید سیتریک خیس می شود.

پس از خیساندن، فیله ها با آب جاری شسته شدند، سپس به مدت 15 دقیقه در اسید اسکوربیک خیسانده شده و مجدداً با آب جاری شسته شده و در نهایت شستشو می شوند.

پودر لیمو عمانی با استفاده از مینی اسپری خشک کن ساخته شده است (BUCHI 190؛ مشخصات فنی ابزار در جدول 1 نشان داده شده است) با دو تیمار دمای خروجی که 60 درجه سانتیگراد و 80 درجه سانتیگراد در ورودی بودند.
با آب مقطر فرآیند ژل شدن با استفاده از مخلوط کن فیله با سرعت کم به مدت 30 انجام شد، ثانیه و به دنبال آن یک فرآیند پالایش با استفاده از یک میکسر اصلاح شده با سرعت 7000 دور در دقیقه برای 30 دقیقه در ساعت 5  ژل رقیق شد و با مالتودکسترین به عنوان ماده پرکننده مخلوط شد.

فرآیند اختلاط با حل کردن مالتودکسترین 15 درصد در آکوادست 15 درصد انجام شد و سپس با ژل آلوئه ورا 70 درصد اضافه شد و هم زد.
با سرعت 10000 دور در دقیقه به مدت 30 دقیقه یک محلول همگن به دست می آید.

چکار کنیم پودر سیر بهم نچسبد، جواب آن تنظیم دما روی 140 درجه سانتیگراد محلول ژل آلوئه ورا (خوراک) در جهت جریان هوای گرم کننده اسپری می شود، در محفظه خشک کردن، فرآیند تبخیر اتفاق می افتد و پودر خشک تولید می شود، سپس آن را الک می کنیم تا به دست آید.

طرز تهیه پودر سوخاری برای عروس هلندی تولید شده با استفاده از 3 پارامتر مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفت که بازده،محتوای پلی ساکارید و ویسکوزیته برای تعیین بهترین فرآیند بود. با حل کردن پودر آلوئه ورا با غلظت 10 درصد با aquadest انجام شد.

  • منابع:
  1. Aloe vera L. powder processing using spray drying
  • تبلیغات:
  1. با خرید میز اداری می توانید به پاریس بروید
  2. جیوه به علت سمی بودن،ابتلا به سرطان را افزایش می دهد
  3. افشای رازی در مورد جیوه که در پنکه قدیمی بود
  4. جیوه در پنکه قدیمی باعث آتش سوزی در آزمایشگاه شد