خواص های عجیب گردو شیلی که از آن خبر ندارید

حدود 12-15 هفته بعد، برخی از دانه ها احتمالاً جوانه زده اند. ما مستقیماً در مزرعه (در مناطقی که زمستان های معتدل دارند) یا در گلدان های جداگانه حاوی مخلوط خاک مخصوص (خاک با ماسه رودخانه، کود و غیره) می کاریم. کاشت بذرها روی سطح، در عمق 3 سانتی متری و کمی با خاک پوشانده شود.

سپس گلدان ها را در دمای اتاق و نزدیک یک پنجره بزرگ قرار می دهیم تا گیاهان به نور آفتاب فراوان دسترسی داشته باشند.

مهمترین چیز از این به بعد این است که خاک گلدان مرطوب باشد، اما خیس نباشد. هنگامی که ارتفاع گیاهان در بهار به 15 سانتی متر رسید، می توان آنها را در گلدان بزرگتر یا مستقیماً در مزرعه پیوند زد، البته به شرط اینکه آخرین یخبندان سپری شده باشد.

. یک درخت سالم خوب با چوب متراکم و با کیفیت به طور معمول باید بیش از 20 اینچ (51 سانتی متر) در قطر رشد کند. برعکس، درختانی که در نزدیکی درخت غالب هستند، زمانی که قطر آنها به 12-14 اینچ (30-35 سانتی متر) رسید، می توانند “نازک” شوند و فروخته شوند.

نحوه کاشت گردو سیاه و سلطنتی (انگلیسی) برای چوب یا میوه

ریحان (انگلیسی) و گردو شیلی سیاه اغلب در 5 یا 10 گیاه برتر برای رشد فهرست شده اند. گردوی سیاه مخصوصاً در ایالات متحده به دلیل چوب باکیفیت آن که می تواند در مبلمان، درها، فضای داخلی اتومبیل و در صنعت تسلیحات استفاده شود، به طور گسترده ای رشد می کند.

کشت گردوی سیاه برای چوب می تواند پس از چند دهه درآمد قابل توجهی به همراه داشته باشد. در بسیاری از موارد، یک پرورش دهنده گردو سیاه می تواند منابع درآمدی متعددی را با رشد درختان داشته باشد.

در سالهای اول پس از تأسیس باغ آجیل، کشاورز می تواند از محصولات یکساله یا سایر محصولاتی که اغلب بین درختان کشت می شوند، درآمد داشته باشد. چند سال بعد، کشاورز می تواند درختان کم بازده را تنک کند و آنها را برای الوار بفروشد.

حدود 8 تا 10 سال پس از ایجاد باغ آجیل، درختان به طور معمول می توانند میوه تولید کنند و سودآوری داشته باشند و چند سال بعد کشاورز می تواند شاخه های بزرگ یا درختان کامل را دوباره جدا کند و دوباره آنها را برای چوب خود بفروشد.