درب ضد سرقت شاهرود که یک دزد را مسلمان کرد

یکی از این سه سلطان که تحت تاثیر اختراعات و وسایل مکانیکی جزاری که بسیاری او را مخترع اولین روبات تاریخ می دانند، به او توصیه کرد که اختراعات خود را با تصاویر دقیق یادداشت کند و به نسل های بعدی منتقل کند.

بدین ترتیب «کتاب دانش دستگاه های مکانیکی مبتکرانه» در سال 1206 متولد شد که احتمالاً یکی از کامل ترین و واجد شرایط ترین مجموعه روشی دانش امروزی دستگاه های خودکار، رباتیک و مکانیک بود.

درهای زرهی دی بی. آنها 40 ساله هستند
بعد از 40 سال انقلاب در مواد و تکنولوژی، نسل جدید درب ضد سرقت شاهرود مککانیا است که بسته شدن قفل را به صورت مکانیکی فعال می کند.


درهای زرهی دی بی. آنها 40 ساله هستند
درب مکه با روکش لمینام

در سن 21 سالگی، زمانی که راک در رادیوهای ایتالیایی پخش می‌شد، انسان قبلاً به ماه رفته بود و طراحی به خانه‌ها نگاه می‌کرد، کارگر جوان منطقه مارکه، میکله دلوکیو ، برای اولین بار یک در زرهی را با دستان خود جدا کرد.

در آن لحظه فهمید که خم کردن ورق فلز، کاری که چند سالی طول کشیده بود، دیگر برایش کافی نیست. یکی از مشتریان لوکانی او گفت: آینده در دروازه است!

با الهام از این کلمات، در 6 ژوئن 1983 دلویکیو اولین مدل درب زرهی خود را ساخت.

از آن روز به بعد، کارگر، که اکنون یک کارآفرین است، تمام خانواده را درگیر عشق آنها به درها کرد، با بیشترین اشتیاق: همسر، پدر شوهر، و سپس برادر و سپس، دوباره، فرزندان: دنبال کردن یک نسل و به روش خود، یک شکاف کوچک از تاریخ طراحی ایتالیایی .

از سال 1976 تا 2016، 40 سال گذشته است که با تغییر آداب و رسوم، انقلاب در مواد و فناوری مشخص شده است: Linea Poker، 883، Isola Blu، Dibidoku، Cancelletto Dibiblind، ایمنی که همیشه با زیبایی شناسی ترکیب می شود. شهرت دی بی توسط نمایش واقعی برادر بزرگ تایید می شود.

دری که در مورد آن صحبت می شود و به محلی برای اشتراک عمومی در خانه تبدیل می شود. آستانه زرهی بله، اما پذیرای تکامل زندگی در خانه است.