دستگاه قهوه ساز صنعتی ایتالیایی نو که از قهوه شکلات قهوه می سازد

یک دستگاه قهوه ساز بار چقدر مصرف می کند؟ مصرف دستگاه قهوه ساز وزن نسبتاً قابل توجهی در محاسبه کل جذب انرژی دستگاه بار دارد. دانستن جزئیات برای استفاده آگاهانه و برای صورتحساب بدون غافلگیری ضروری است.

توان مورد نیاز عموماً یک میله حدود 100 متر مربع مجهز به تجهیزات استاندارد نیاز به عقد قرارداد برای تامین برق با توان 15 کیلووات دارد.

محاسبه شرط قرارداد شامل ماشین آلات خدمات سنتی مانند دستگاه قهوه ساز صنعتی ایتالیایی نو، اجاق گاز یا اجاق گاز، شیشه شوی، کابینت و پیشخوان یخچال، تهویه مطبوع و روشنایی می باشد.

این یک تخمین متوسط ​​است که در آن مصرف انرژی دستگاه قهوه یک مورد مهم است.

متغیرهای درگیر مصرف انرژی الکتریکی دستگاه با عملکرد آن، یعنی اندازه و قدرت سیستم گرمایشی که عملکرد آن را تضمین می کند، با سطح فناوری پشتیبانی شده و وجود یا عدم وجود لوازم جانبی مانند دوزهای آسیاب، کاپوسیناتورها و دستگاه های قهوه ساز طبیعت های مختلف. همزمانی عواملی که به طور قابل توجهی بر کسری از کیلووات در ساعت مصرفی یا عدم آن تأثیر می گذارد، اما کیفیت محصول نیز کم اهمیت نیست.

متغیر دیگری که باید مورد توجه قرار گیرد، مقدار قهوه فرآوری شده در واحد زمان است. فعالیت منظم و مداوم، میانگین مصرف بسیار پایین‌تری را نسبت به فعالیتی که با فواصل غیرعملیاتی قابل توجه تقسیم شده است، تضمین می‌کند.

این به این دلیل است که سیستم گرمایش، هنگامی که حداکثر پیک انرژی جذب شد تا به طور کامل عملیاتی شود، با یک توان دائماً پایین تر حفظ می شود.

و همه اینها در مورد ماشین های سنتی، نیمه اتوماتیک یا فوق اتوماتیک صدق می کند: یک صدمین فنجان در مقایسه با پنج مورد اول که روز خود را با آن شروع کردیم، هزینه انرژی بی نهایت کوچکی خواهد داشت. هرچه انرژی بیشتری مصرف کنیم، هزینه یک فنجان کمتر برای ما خواهد داشت.

بهترین زمان آخرین متغیر، اما مطمئناً مهم‌ترین، شکاف زمانی است. به عنوان مثال، در اوایل صبح و بعد از ناهار، مطلوب ترین اتفاقات احتمالی برای مصرف محدود رخ می دهد.