ذرت دامی ایرانی که پر از مواد سمی است را از غیر سمی آن بشناسید

سیستم‌های بزرگ‌تر لایه‌برداری بخار ۲۰ تا ۴۰ تن دانه را در خود جای می‌دهند، به مقادیر زیادی بخار با کیفیت بالا نیاز دارند و برای باقی ماندن در تولید به مقادیر زیادی انرژی نیاز دارند.

و نگهداری؟ رول‌های نامناسب ذرت دامی ایرانی به سرعت فرسوده می‌شوند، بنابراین وقفه‌های لحظه‌ای در تعمیر و نگهداری معمول می‌تواند باعث تعطیلی عملیاتی یک هفته‌ای شود.

همانطور که می توانید تصور کنید، پوسته پوسته شدن دانه با بخار به همان اندازه که علم است هنر است. اپراتورهایی که “رویکرد تنظیم و فراموش کن” را برای تولید دانه های خوب امتحان می کنند، خیلی سریع متوجه می شوند که این کار موثر نخواهد بود.

در طول روز رطوبت دانه تغییر می کند، کیفیت بخار می تواند در دقیقه تغییر کند و تنظیمات رول نیاز به نظارت مداوم دارد. بنابراین، عملیات برای بهبود کیفیت دانه های پوسته شده چه کاری می تواند انجام دهد؟

فهرست به وضوح جامع است و هدف این مقاله تشخیص هر مشکلی نیست. با این حال، در این مقاله، ما پنج نکته را ارائه می دهیم که تغذیه و سلامت حیوانات کمین – آمریکای شمالی مشخص کرده است که به اکثر عملیات پوسته پوسته شدن کمک می کند.

پنج نکته برای تهیه ذرت پولکی با کیفیت بالا
از یک سورفکتانت یا مرطوب کننده مانند MYCOFLAKE ™ استفاده کنید. هنگامی که قبل از ورود به محفظه بخار روی دانه اعمال می شود، MYCOFLAKE اجازه می دهد تا رطوبت به طور یکنواخت و عمیق در هر هسته نفوذ کند.

سورفکتانت ها برای کاهش کشش سطحی آب، افزایش جذب رطوبت توسط دانه کار می کنند. MYCOFLAKE به افزایش هدایت حرارتی دانه و افزایش ژلاتینه شدن نشاسته کمک می کند.

دمای سینه بخار را افزایش دهید. 4 تحقیقات نشان داده است که دمای بیش از 95 درجه سانتیگراد (203 درجه فارنهایت) برای القای ژلاتینه شدن نشاسته مورد نیاز است.
زمان بخار دهی را افزایش دهید. Zinn نشان داد که بخار دادن به مدت بیش از 30 دقیقه نه قابلیت هضم نشاسته و نه ارزش انرژی خالص ذرت پوسته شده را افزایش نمی دهد.