سرکه سیب سمیه که هیکل شما را شبیه باربی می کند

چرا نوشیدن سرکه سیب و آب برای شما مفید است؟
رومیان باستان پوسکا را اختراع کردند، نوشیدنی گوارایی که توسط مردم و لژیونرها در طول لشکرکشی‌های فتح مصرف می‌شد. ارزان و با طراوت بود و به زودی در سراسر امپراتوری پخش شد.

اما این نوشیدنی محبوب چه بود؟

مخلوطی از آب آشامیدنی و سرکه سیب سمیه ، کمی اسیدی بود که می‌توان به آن ادویه و عسل اضافه کرد تا همیشه یک نوشیدنی جدید به دست آورد.

آنها برای مبارزه با بیماری و رفع تشنگی در طول کار روزانه به مقدار زیاد آن را می نوشیدند. آپیکیوس همچنین در کتاب دستور پخت خود از پوسکا صحبت می کند، او با توجه به هزینه بالایی که نمک در آن دوران تاریخی داشت، از آن برای طعم دادن به غذاها استفاده می کرد.

این مخلوط سرکه و آب توسط نگهبانان برای تسکین تشنگی عیسی در قسمتی معروف از کتاب مقدس استفاده شد که در آن او را با اسفنجی که در سرکه آغشته شده است فرو می نشانند.

معمولاً از هر سرکه ای استفاده می شد، از سرکه شراب گرفته تا سرکه ای که از عسل به دست می آید. اگر در بین قدیم‌ها مرسوم بود، چرا ما هم این کار را نکنیم؟ شاید با انتخاب سرکه ای با طعم شیرین تر و خواص مفید متعدد. در واقع، نوشیدن آب و سرکه سیب ضرری ندارد ، برعکس!

آیا نوشیدن سرکه برای شما مفید است؟
نوشیدن سرکه سیب عادتی است که هنوز برای کسانی که می خواهند بدون مصرف نوشیدنی های کالری دار غنی از مواد نگهدارنده تشنگی خود را رفع کنند، بسیار مورد استقبال قرار می گیرد.

بدیهی است که برای به دست آوردن یک نوشیدنی متعادل، باید برخی از قوانین اساسی را رعایت کرد. سرکه سیب را نمی توان به تنهایی نوشید زیرا با اسیدی بودن می تواند به مینای دندان فشار وارد کند و حتی در برخی موارد به آن آسیب برساند.