سیب قرمز در شمال که قرمز ترین سیب جهان است

سیب همچنین سرشار از فلاونوئیدهایی مانند کورستین، اپی کاتچین و پروسیانیدین B2 است و همچنین حاوی اسید تارتاریک است که به سیب طعم ترش می دهد. همه این ترکیبات علاوه بر نقشی که در تقویت آن دارند به بدن کمک می کنند تا از شر رادیکال های آزاد خلاص شود. ایمنی بدن .

8- حفظ سلامت استخوان ها
برخی از مطالعات نقش بالقوه سیب قرمز در شمال را در حفظ سلامت استخوان ها و پیشگیری از پوکی استخوان به دلیل خواص ضد التهابی و آنتی اکسیدانی آن نشان می دهد.

ارزش غذایی سیب
سیب منبع خوبی از گروهی از ویتامین‌های B کمپلکس مانند تیامین (B1) و پیریدوکسین (B6) است، علاوه بر این، سرشار از ویتامین C، ویتامین A، ویتامین E، آهن و پتاسیم است، زیرا نقش مهمی در ایفا می‌کند. نقش آنزیم های ضروری برای متابولیسم و ​​بسیاری از عملکردهای حیاتی در بدن.

لازم به ذکر است که از لایه برداری باید خودداری کرد، زیرا پوست آن حاوی آنتی اکسیدان های مهم و فیبرهای غذایی است.

آیا خوردن سیب خطراتی دارد؟
خوردن سیب با هیچ خطر یا عارضه ای همراه نیست، اما توصیه می شود برای جلوگیری از هر گونه آسیب، نکات زیر را رعایت کنید:

مصرف زیاد دانه سیب ضروری است ، زیرا دانه‌های آن حاوی سیانید قوی است که در دوزهای بالا سمی است، بنابراین توصیه می‌شود دانه‌های سیب را نخورید.
ترجیحاً سیب ترش را به مقدار زیاد مصرف نکنید، زیرا ممکن است در اثر تجمع پلاک به دندان شما آسیب وارد کند، علاوه بر این که پس از خوردن آن باید به خوبی دندان هایتان را مسواک بزنید.
اگر به سیب حساسیت دارید از خوردن آن خودداری کنید.

سیب یکی از میوه های خوشمزه است که مورد علاقه بزرگسالان و کودکان است و رنگ آن بین سبز، قرمز و زرد متفاوت است و هزاران گونه دارد که در کشورهای مختلف رشد می کند.