صندلی چرخدار معمولی مهریه دختر آمریکایی

از آنجایی که افراد بیشتری از خانه کار می‌کنند و می‌پرسند که آیا دفتر هنوز مرتبط است یا خیر، راه‌اندازی صحیح دفتر خانه برای سلامتی و رفاه طولانی‌مدت شما حیاتی است.

متأسفانه، بسیاری از ما تجهیزات مناسب مانند صندلی اداری، میز، نور و مانیتور راحت نداریم.

متخصصان سلامت ثابت کرده اند که وضعیت نشستن شما می تواند تاثیر زیادی بر اینکه آیا از کمر، گردن، شانه ها و سایر مشکلات مرتبط با سلامتی رنج می برید، داشته باشد.

محافظت از کمر هنگام کار در خانه ضروری است و صندلی چرخدار معمولی شما نقش مهمی ایفا می کند.

یک وضعیت خوب، کلید جلوگیری و تسکین درد کمر، گردن و شانه است. چگونه صندلی اداری خود را برای ایجاد حالت نشستن سالم تنظیم کنید.

هر صندلی میز دارای برخی ویژگی های تنظیم است، اما کدام یک برای حفظ وضعیت بدنی سالم مهم است؟ در این مقاله توضیح خواهم داد که چه ویژگی هایی روی صندلی اداری خانگی لازم است تا بتوانید قبل از خرید تصمیمی آگاهانه بگیرید.

احتمالاً مهمترین ویژگی هر صندلی سطح پشتیبانی از پشت است. هر فردی شکل پشتی متفاوتی دارد و هر فرد در مناطق مختلف به حمایت نیاز دارد.

شما باید بتوانید تکیه گاه صندلی را به گونه ای قرار دهید که متناسب با فرم بدن شما و روشی که ترجیح می دهید هنگام کار بنشینید. باید بتوانید زاویه بین تکیه گاه و نشیمنگاه صندلی را تغییر دهید.

با تغییر این زاویه از حالت عمودی 90 درجه به حالت خمیده تر تقریباً 120 درجه (برای زمانی که در حال صحبت با تلفن یا بازی هستید)، ماهیچه های ناحیه کمری کمر خود را فعال می کنید.

این به عنوان نشستن پویا شناخته می شود. فعال شدن این ماهیچه ها باعث افزایش جریان خون در آنها می شود که به نوبه خود از کمردرد اغلب ناشی از نشستن طولانی مدت جلوگیری می کند.

صندلی باید مکانیزم قفلی داشته باشد که به پشتی آن اجازه می دهد در موقعیت های متعدد قفل شود.