علت نگرانی والدین از لباس فرزندانشان

در اینجا در Parenting Unfiltered، من سعی می کنم آنچه را که والدین در حال حاضر نگران آن هستند منعکس کنم. باور کنید یا نه، باز کردن این موضوعات همیشه در 1000 کلمه آسان نیست. فروشندگان لباس بچگانه اسپرت به صورت مداوم جدید ترین مدل ها را به فروش می رسانند.

به طور یکسان – جناسی – والدین در مورد لباس‌ها سؤالاتی دارند: از کجا آنها را بخرند، چگونه شلوارهای پسرانه را پیدا کنند که بلافاصله تبدیل به گرد و غبار نمی‌شوند، کجا می‌توان لباس‌های دخترانه‌ای را پیدا کرد که روی آن‌ها “Daddy’s Little Flirt” در الماس‌های تقلبی وجود ندارد. . به هر حال چه کسی این چیزها را طراحی می کند؟ (در ادامه در مورد آن بیشتر توضیح خواهیم داد.)

سپس موضوعی را در صفحه فیس بوک برای مدرسه پسر 12 ساله ام خواندم. دختری به دلیل پوشیدن تاپی که شکمش را نشان می‌داد، «لباس پوشیده» یا تنبیه شده بود.

امروزه با پیشرفت علم و فنّاوری در جهان مشاغل بسیار مهمی در حال شکل گیری هست که یکی از مهم‌ترین آنها فروشگاه‌ های اینترنتی فروش لباس بچه گانه می باشند.

والدین می خواستند بدانند: آیا مدارس دولتی به ناعادلانه دختران را هدف قرار داده و شرمنده می کنند؟ آیا کدهای لباس، به دلیل ماهیت خود، بیش از حد بر دختران – به ویژه دختران منحنی تر یا بالغ تر – تأثیر می گذارد؟

روز سه شنبه، دفتر پاسخگویی دولت ایالات متحده گزارشی را منتشر کرد که در آن کدهای پوشش مدارس در سراسر کشور را تجزیه و تحلیل می کرد و مشکلات متعدد آنها را نشان می داد.

“در حالی که مناطق مدرسه اغلب ایمنی را دلیل داشتن کد لباس ذکر می کنند، بسیاری از کدهای لباس شامل عناصری هستند که ممکن است محیط مدرسه را برای دانش آموزان عادلانه و ایمن تر کند.نکته ای که شاید پیش پا افتاده اما در عین حال بسیار مهم می باشد این است که بهتر است پیراهن بچه گانه مجلسی را در انواعی تهیه کنید دارای دکمه ای کمتر باشد یا اگر دارای این ویژگی است.

برای مثال، تخمین زده می‌شود که 60 درصد از کدهای لباس دارای قوانینی است که شامل اندازه‌گیری بدن و لباس دانش‌آموزان می‌شود – که ممکن است شامل لمس بزرگسالان دانش‌آموزان باشد.

بعلاوه، آنها دریافتند که نواحی اغلب اقلامی را که معمولاً دختران می پوشند نسبت به پسرها محدود می کنند. علاوه بر این، “به گفته محققان و مقامات منطقه، اکثر کدهای لباس همچنین حاوی قوانینی در مورد مو، مدل مو و پوشش سر دانش آموزان هستند که ممکن است به طور نامتناسبی بر دانش آموزان سیاه پوست و مذاهب و فرهنگ های خاص تأثیر بگذارد.” در میان انوع مختلف شلوار بچه گانه، شلوارهای جین شیک ترین و مناسب ترین شلوارها برای کودکان می باشد.

  • منابع:
    1. Let’s talk about how kids dress

  • تبلیغات:
    1. خدمات اینترنتی پروپوزال زیست محیطی
    2. برنده توپ طلای سال آینده را شما انتخاب کنید
    3. استفاده از ست سرم برای دکور منزل
    4. استفاده از لیمو برای تمیز کردن محفظه لباسشویی!