قوطی فلزی چهارگوش برای فروش جواهر گران قیمت استفاده می شود

بازار قوطی‌های فلزی GCC بر اساس مواد قوطی فلزی چهارگوش آلومینیومی، قوطی‌های فولادی/قلعی، براساس کاربرد و بر اساس کشور تقسیم‌بندی می‌شود.

انتظار می رود که بازار قوطی های فلزی GCC در دوره پیش بینی (2022 – 2027) CAGR 2.83٪ را ثبت کند.

این محصول به دلیل ویژگی های متمایز خود مانند مقاومت در برابر حمل و نقل، پوشش هرمتیکی مهر و موم شده، جابجایی نامنظم و قابلیت بازیافت آسان در حال به دست آوردن اهمیت است.

بازیافت بالای قوطی های فلزی یکی از محرک های مهم بازار است.

ساخت محصولات از فلزات بازیافتی انرژی کمتری مصرف می کند، انتشار کربن را کاهش می دهد و آب کمتری را در مقایسه با استفاده از مواد خام مصرف می کند.
با توجه به افزایش مصرف نوشیدنی های الکلی و غیر الکلی، مانند آبجو و نوشابه های گازدار، در GCC، تقاضای قابل توجهی برای قوطی های فلزی در این منطقه وجود دارد.

طبق گزارش جدید اتاق بازرگانی دبی، تجارت مواد غذایی و آشامیدنی امارات متحده عربی در 9 ماه اول سال 2021 به طور پیوسته به بیش از 20 میلیارد دلار افزایش یافته است.
علاوه بر این، گرایش‌های مصرف‌کننده، مانند ترجیح به قالب‌های بسته‌بندی با اندازه کوچک و چند بسته، از رشد حجم بازار قوطی‌های فلزی در منطقه حمایت می‌کند.

به عنوان مثال، در مارس 2022، مدیر اجرایی Rexam گفت که چشم انداز رشد قوطی نوشیدنی در خاورمیانه جذاب است و آنها مشتاقانه منتظر همکاری با شرکای خود در UAC برای هدایت توسعه بیشتر در منطقه هستند.
افزایش آگاهی مصرف کننده در مورد استفاده از مواد غیر سرطان زا در بسته بندی و افزایش تقاضا برای بسته بندی های سبک، چشم انداز رشد بالایی را برای بازار قوطی های فلزی ایجاد می کند.

با این حال، به دلیل امکان جایگزینی مواد بسته بندی مبتنی بر پلیمر، از جمله پلی اتیلن و پلی اتیلن ترفتالات (PET)، قوطی های فلزی شاهد چالش در استفاده از آنها هستند.