قوطی فلزی چهارگوش که برای درمان بیماری لاعلاج استفاده می شود

با برآورد جمعیت کشور تا سال 2025 به 10 میلیون نفر و تعداد گردشگری در آستانه رسیدن به 20 میلیون نفر، امارات متحده عربی تنها در بخش گردشگری حدود 24.62 میلیارد دلار درآمد داشته است.

انتظار می رود چشم انداز بازار برای کالاهای بسته بندی شده در قوطی فلزی چهارگوش مثبت باقی بماند.

این معادل 6.9 درصد از تولید ناخالص داخلی و تقریباً 35 درصد از کل درآمدهای گردشگری بین المللی در غرب آسیا است.
برای درک روندهای جغرافیایی، نمونه گزارش را دانلود کنید

چشم انداز رقابتی، چشم انداز رقابتی بازار قوطی های فلزی شورای همکاری خلیج فارس به دلیل حضور بازیگران متعدد بازار در منطقه و پذیرش فزاینده قوطی های فلزی برای بسته بندی در سراسر صنایع در منطقه، به طور متوسطی تکه تکه شده است.

بازیگران بازار در حال ارائه راه حل های نوآورانه در منطقه برای به دست آوردن حداکثر کشش بازار هستند.

جولای 2021 – Ball Corporation، یکی از بازیگران برجسته در بازار قوطی فلزی شورای همکاری خلیج فارس، با بخش فلزات RUSAL گروه EN+ شریک شد تا از آلومینیوم “فوق العاده کم کربن” در ظروف اکسترود شده و ضربه ای تولید شده توسط Ball استفاده کند.

آلومینیوم تولید شده توسط بخش فلزات EN+ از فناوری آند بی اثر و ذوب مبتنی بر انرژی های تجدیدپذیر استفاده می کند که طبق گزارش ها 85 درصد CO2e کمتری در مقایسه با میانگین جهانی تولید آلومینیوم تولید می کند.
فوریه 2021 – خرید 51 درصد از سهام Arab Can Manufacturing Limited توسط Rexam (UAC) تکمیل شد. Rexam UAC نام جدید این شرکت خواهد بود. UAC در دمام، عربستان سعودی مستقر است و قوطی های نوشیدنی و انتهای قوطی را تولید می کند.

در این مقاله از بازار قوطی های فلزی GCC – Trends Key Market2 صحبت شده است.

این کارخانه می تواند 1.8 میلیارد قوطی در سال در هر دو اندازه استاندارد و تخصصی تولید کند.