لنت ترمز جلو پراید امکو که سبب تصادفات زنجیره ای در اتوبان تهران شده است

از ویژگی های خطوط ترمز فلزی می توان به نمای بیرونی فلزی، مقاومت در برابر حرارت بالا، استحکام بالا، مقاومت در برابر روغن و مقاومت در برابر سایش اشاره کرد. به خواندن ادامه دهید تا در مورد شیلنگ های فلزی و ویژگی های اصلی آنها بیشتر بدانید.

خرید شیلنگ فلزی در فروشگاه اینترنتی

برای ساخت شیلنگ های فلزی معمولا از چه فلزاتی استفاده می شود؟
فلزات مورد استفاده در ساخت شیلنگ ترمز و لنت ترمز جلو پراید امکو فلزی آلومینیوم ، فولاد ضد زنگ</strong>و فولاد می باشد. آلومینیوم، فولاد ضد زنگ و فولاد مواد بسیار قوی و مقاوم هستند. آنها همچنین دمای بالا را به خوبی تحمل می کنند.

این باعث می شود که آنها برای استفاده در سیستم های ترمز مناسب باشند، زیرا این برنامه ای است که در آن دما بالا است و انتظار می رود افزایش یابد.

چرا باید خطوط ترمز عوض شود؟
همانطور که در بالا ذکر شد، خطوط ترمز نازک و انعطاف پذیر هستند، اما تخریب ناپذیر نیستند. مانند هر محصول لاستیکی، آنها می توانند به مرور زمان سفت شوند و ترک بخورند و عمر شلنگ ترمز را فراتر از عمر مفید آن افزایش دهند.

شلنگ ترمز فرسوده می تواند عواقب بسیار خطرناکی مانند عدم توانایی در ترمزگیری کامل، کاهش قدرت ترمز خودرو و حتی ایجاد تصادف داشته باشد.

برای جلوگیری از این نوع شرایط، کارشناسان توصیه می کنند سایش خطوط ترمز را هر 50000 کیلومتر یا 5 سال یکبار بررسی کنید.

اگر متوجه آسیب دیدگی یا خوردگی شدید، اگر خط ترک خورده است یا علائم سخت شدن را نشان می دهد، یا اگر سطح روغن ترمز را بالا می بینید، زمان تعویض خطوط ترمز فرا رسیده است. اگر شما می خواهیدخرید شیلنگ ترمز ، به وب سایت صفحه ما نگاهی بیندازید.

شلنگ ترمز آنلاین

3 برندی که باید برای خطوط ترمز خودرو خود اعتماد کنید
اگر می خواهید به دلیل نقص شلنگ ترمز از یک موقعیت خطرناک در جاده جلوگیری کنید، باید بدانید که به کدام برندها برای شلنگ ترمز خودرو خود اعتماد کنید. سه برند زیر از محبوب‌ترین برندها در صنعت خودرو هستند.