لوله پلی اتیلن نمره 63 که می توان با کم ترین قیمت آن را تهیه کرد

استفاده از لوله های مسی در ایجاد یک سازه لوله کشی در یک آپارتمان مملو از مشکلاتی در نصب آنها است. علاوه بر این، شایان ذکر است که هزینه بالای آنها نیز وجود دارد، بنابراین افراد کمتر و کمتری آنها را خریداری می کنند، به این معنی که عرضه محدود شده است.

هنگامی که مشکلی رخ می دهد، پیدا کردن مواد یا تجهیزات تعمیر مشابه دشوار است.هیدراولیک باکری
لوله کش ها معمولاً تمایلی به کار با محصولات مسی ندارند، زیرا در اینجا به مهارت های خاصی نیاز است و هزینه نصب بالا خواهد بود که در هنگام انتخاب این ماده یک نقطه ضعف است.

برای ساخت سیم کشی برق اطراف یک آپارتمان از لوله های مسی، به محصولاتی با قطر 20 و 25 میلی متر نیاز دارید.

مواد پلاستیکی تقویت شده
لوله های پلاستیکی تقویت شده سبک و بادوام هستند. آنها گزینه خوبی برای چیدمان یک ساختمان چند طبقه سیستم آبرسانی خواهند بود … ترکیب فلز و پلاستیک باعث شد تا این محصولات همه کاره باشند.

شاخص های مقاومت حرارتی به فناوری تولید بستگی دارد. این را می توان با رنگ محصول تعیین کرد: آبی برای نصب لوله های آب سرد طراحی شده اند، لوله های سفید – آنها می توانند دمای آب بالاتر از 45 درجه را تحمل کنند.

در این مورد، هیچ مشکلی در روند نصب وجود ندارد. برای این کار از دستگاه های فشرده سازی با قطرهای مختلف استفاده می شود. اگر تجهیزات توسط یک فرول متصل شده باشد، باید فضای مناسبی برای سفت کردن وجود داشته باشد.

ساختار پلاستیکی تقویت شده
وجود یک ساختار چند لایه لوله پلی اتیلن نمره 63 به ما امکان می دهد در مورد شاخص های قدرت بالا صحبت کنیم. فلز پلاستیک به شکل یک کیک چند لایه ایجاد می شود و شامل موارد زیر است:

قاب فلزی؛
پلاستیک نرمی که پایه را از دو طرف می پوشاند.
در این حالت، قاب می تواند جامد، مارپیچ و سوراخ شده باشد.

عمر سرویس حدود 35 سال است. این ماده قادر به تحمل حرارت تا 75 درجه است.