ماساژ لاغری در تهران که در بدن خونسازی می کند

مالش پا به پشت روی تخت در ماساژ لاغری در تهران که مختص آن است، یا روی زمین دراز بکشید، پاهای خود را بالا بیاورید، آنها را ببندید و به یکدیگر بمالید، که می تواند گردش خون را صاف کند.

علاوه بر این اثر مالش همزمان دو دست موثرتر است، مالش شدید به مدت 2 دقیقه نه تنها می تواند اثر چربی سوزی و سم زدایی را در بدن تقویت کند، بلکه به خواب نیز کمک می کند. تکان دادن پا به پشت روی تخت یا روی زمین دراز بکشید و اجازه دهید پاهایتان مانند رکاب زدن با دوچرخه به مدت ۲ دقیقه در هوا حرکت کنند.

این کار می تواند گردش خون را در سراسر بدن صاف کند، چربی سوزی را تسریع کند و به بهبود خواب کمک کند. پابرهنه راه برو راه رفتن با پای برهنه نه تنها می تواند پنج انگشت پا را از هم جدا کند، بلکه مرکز پا را نیز ورزش می دهد.

همچنین می توانید سعی کنید در جاده سنگفرش پیاده روی کنید یا در خانه یک کف پوش بلند تهیه کنید و به مدت 2 دقیقه با پای برهنه راه بروید که تاثیر سلامتی و کاهش وزن دارد. فواید رفلکسولوژی پاها باید هر روز از کل بدن حمایت کنند و اغلب اوقات خستگی و گرفتگی عضلات رخ می دهد.

Massage of the stomach in the spa. Cosmetic clinic, spa, wellness center, healthcare concept.

و چون از دل دور است، در تمام سال سرد بودن آسان است. مخصوصاً کارمندان اداری که برای مدت طولانی در اتاقی با تهویه مطبوع کفش پاشنه بلند می پوشند، باید به موقع ماساژ دهند تا آنها را آرام کند.

کف پا مملو از نقاط طب سوزنی است که کل بدن را تحت تاثیر قرار می دهد، اگر می خواهید سلامتی خود را حفظ کنید، نباید ماساژ 5 دقیقه ای پا را قبل از خواب از دست بدهید.

تا زمانی که قبل از رفتن به رختخواب کف پاهای خود را فشار دهید و انگشتان پا را ورزش دهید، علاوه بر خلاص شدن از شر ادم آزاردهنده، می توانید گردش خون، سردرد یا دردهای قاعدگی و سایر مشکلات را نیز بهبود بخشید.

Zigen، یک وب سایت دانش سلامت ژاپنی، اشاره کرد که پاها مانند قلب دوم بدن انسان هستند، ماهیچه های کف پا مسئول پمپاژ خون به قلب هستند. زمانی که ماهیچه های کف پا هستند. تنش و سفت هستند، گردش خون در کل بدن بدتر می شود.