مصرف بیش از حد بیسکویت رژیمی ستاک این مشکلات را به وجود می آورد

بیسکویت ها یک چیز اجتماعی هستند – آنها مردم را برای صبحانه، برانچ با دوستان، عروسی، تعطیلات و غیره دور هم جمع می کنند و علیرغم آنچه بسیاری از مردم هنوز معتقدند، آنها حتی برای تازه کارترین آشپزهای خانگی نیز به طرز باورنکردنی بخشنده هستند.

بیسکویت های خانگی می توانند به سادگی سه ماده باشند – آرد، دوغ، نمک – یا با پنیر، سبزیجات، شکلات یا میوه، صرف نظر از ترجیح بیسکویتی شما بلند، ریز، پوسته پوسته، ترد یا حتی مربع همه باید حداقل یک دسته از بیسکویت رژیمی ستاک را تسلط داشته باشند تا احساس خوبی نسبت به تهیه دوباره و دوباره با موفقیت بزرگ داشته باشند.

برای شروع، در اینجا چند توصیه حکیمانه را انتخاب کرده ایم که به خوبی به شما کمک خواهد کرد، بعد از ترکیب آرد و سایر مواد خشک، نوبت به اضافه کردن چربی می رسد.

مارتین فیلیپ، یک نانوا در King Arthur Flour در نورویچ، و نویسنده کتاب Breaking Bread (22 دلار؛ amazon.com) می گوید: با کره سرد شروع کنید، هر چه کره سردتر باشد، بیسکویت پوسته پوسته تر است – به صورت تکه ای، نه مکعبی ).

“با استفاده از دستان خود، کره را به سرعت در مخلوط آرد بمالید و برگ های صاف درست کنید، این کار کمک می کند تا تکه های کره بزرگتر شوند، تقریباً مانند پوسته پوسته، که بیسکویت را پوسته پوسته تر می کند.”

می‌توانید خمیر بیسکویت را به سادگی باز کنید، اما برای پوسته پوسته شدن بیشتر، خمیر را به آرامی بیرون بیاورید و مانند یک حرف دو بار روی خودش تا کنید.

فیلیپ می‌گوید: «این ترفند کوچک به بیسکویت‌ها برای تشکیل لایه‌ها شروع می‌کند» در حالی که برخی از نانوایان استفاده از لیوان نوشیدنی را برای برش بیسکویت ها پیشنهاد می کنند، کری موری، صاحب بیسکویت کالی در چارلستون، اس سی، برش تیز بیسکویت را توصیه می کند.

قبل از قرار دادن در ورقه پخت مطمئن شوید که فر شما کاملاً از قبل گرم شده است – یک فر داغ با کره سرد یا شیرینی جادویی بیسکویت ایجاد می کند.

انفجار ناگهانی گرما باعث افزایش و پف اولیه می شود، فیلیپ هشدار می دهد که در مورد بیرون آوردن بیسکویت ها از فر، “آنها را زود بیرون نیاورید”.

هرچه روی آن ها طلایی تر شوند، طعم بیشتری خواهند داشت، از زمان در دستور غذا به عنوان راهنما استفاده کنید، اما به چشمان خود اعتماد کنید.