نبات چوبی طعم دار که برای کودکی حکم وعده های اصلی غذایی داشت

تقویت کننده خلق و خوی فوری: تعجب آور نیست که بگوییم شکر ما را خوشحال می کند. این کار باعث هجوم دوپامین در مغز ما می شود که منجر به خلق و خوی شادی فوری می شود.

وقتی احساس افسردگی می کنید سعی کنید یک چیز شیرین مانند نبات چوبی طعم دار یا براونی بخورید یا شکر بیشتری به چای گیاهی خود اضافه کنید. شکر فورا تغییری در خلق و خوی شما ایجاد می کند و شما را کمی شادتر می کند.

منبع عالی مواد مغذی: هنگامی که منابع طبیعی قند را انتخاب می کنید، اغلب متوجه می شوید که حاوی عناصر مفیدی نیز هستند. قندهای طبیعی در محصولات لبنی، میوه‌ها و سبزیجات یافت می‌شوند که می‌توان بدون ایجاد افزایش قند خطرناک از آنها لذت برد.

بدن این مولکول ها را تجزیه می کند و گلوکز به سلول ها منتقل می شود و به انرژی تبدیل می شود.

بدون گلوکز، استقامت لازم برای انجام فعالیت های روزانه را نخواهیم داشت. بنابراین، در روزهایی که می‌خواهید انرژی خود را افزایش دهید، به دنبال یک کیک کوچک خوشمزه یا یک تخته شکلات نباشید!

آیا می دانستید که شکلات های شیرین طبیعی می توانند توانایی تفکر شما را افزایش دهند؟ شکلات ها یا آب نبات ها منبع قند طبیعی هستند که مواد مغذی مانند آنتی اکسیدان ها و فلاوانول های کاکائو را فراهم می کند.

محققان کنونی به این نتیجه رسیده‌اند که فلاوانول‌های کاکائو توانایی بهبود عملکردهای شناختی مصرف‌کننده را علی‌رغم ناتوانی‌های شناختی فرد دارند. همانطور که گفته شد، محققان نمی توانند دلیل دقیق علت مهارت های تفکر بهتر را مشخص کنند.

شکلات پر از مواد شیمیایی طبیعی است که می تواند به حفظ سلامت بدن و ذهن شما کمک کند. بنابراین، وقتی یک تخته شکلات می خورید و لبخند می زنید، فقط به این دلیل نیست که رژیم غذایی خود را تقلب می کنید. در حقیقت، خود شکلات بدن و ذهن شما را بهبود می بخشد.