هلو انجیری به صورت خشک شده یکی از گران ترین مواد غذایی است

هلوهای تند نسبتاً اخیراً در روسیه ظاهر شدند. در رسانه ها ، شایعات مربوط به این میوه عجیب و غریب – ترکیبی از هلو و انجیر – بلافاصله ظاهر شد. در واقع، در این میوه سفید عجیب و غریب، البته به غیر از فرم جالب، هیچ چیز فانتزی وجود ندارد.

فقط میوه های هسته دار آلو، بادام، آلو گیلاس، زردآلو و هلو انجیری می توانند روی آن تأثیر بگذارند، اما نه انجیر.

طعم و عطر این هیبرید به هیچ وجه تغییر نکرد، فقط کرک از انواع معمولی کوچکتر شد و استخوان با اندازه کوچک شگفت زده شد. ویژگی های اصلی این گونه عبارتند از: قوام و رنگ آمیزی پالپ فیبری و غضروفی (گونه های سفید پک دار، چشم قرمز و نعنایی زرد).

به طور کلی، یک میوه غیر معمول – این همان هلو خوشمزه و آبدار است. محتوای کالری بیش از 30 کیلو کالری در 100 گرم محصول نیست.

هزینه این میوه های شیرین در خرده فروشی در مقایسه با انواع معمول بسیار بالا است (قیمت به 120 روبل در هر کیلوگرم می رسد).

با وجود شکل نسبتاً غیرمعمول و هزینه بالا، هلو انجیر حاوی همان مقدار اسیدهای آلی مفید و مواد معدنی به اندازه انواع معمول این میوه ها است.

متخصصان تغذیه از سراسر جهان خوردن میوه ها را به صورت تازه توصیه می کنند، زیرا تأثیر مفیدی بر سیستم گوارشی دارند و همچنین باعث بهبود وضعیت مو و پوست می شوند.

در فصل این میوه ها، می توانید چند هفته روی رژیم هلو “بنشینید” – این برای کاهش وزن بدن ایده آل است.

چه چیزی در هلو غنی است؟

محتوای کالری ناچیز است، حتی اگر 10 میوه بخورید، این به هیچ وجه بر وزن تأثیر نمی گذارد. بنابراین، به عنوان صبحانه دوم یا میان وعده، می توانید آزادانه سه عدد هلو بخورید. علاوه بر محتوای کالری کم، آنها از نظر محتوای مجموعه کاملی از عناصر میکرو و ماکرو (منیزیم، فسفر، سلنیوم، روی، پتاسیم و غیره) به هر میوه ای شانس می دهند.