چندین کانتینر کاشی استخری دوغابی در مشهد ربوده شد

برش کاشی اصلا آسان نیست. شما می توانید یک برش کاشی ساده با قیمت 20 دلار یا کمتر تهیه کنید که بتواند خطوط مستقیم را در کاشی های متوسط ​​تا کوچک برش دهد.

اما وقتی صحبت از برش اشکال می شود، همه چیز بسیار مشکل می شود. شما می توانید فقط از هر برش قدیمی استفاده کنید.

برای برش اشکال یا سوراخ های کاشی استخری دوغابی به برش های مخصوص نیاز دارید. در غیر این صورت، کاشی را می شکنید یا یک سوراخ زشت در فاصله چند سانتی متری از شیئی که در حال بریدن در اطراف آن هستید باقی می گذارید.

این سریعترین راه برای خراب کردن پروژه کاملاً خوب شما است.

انواع کاشی برای آموزش نحوه بریدن سوراخ در کاشی
دریل فراگیر وان دوش کاشی DIY مناسب 683×1024
نوع کاشی که انتخاب می کنید مهم است. به خصوص اگر مجبور باشید آن کاشی را برش دهید، که در بیشتر موارد مجبور خواهید بود این کار را انجام دهید، مگر اینکه اتاق یا دوش شما فقط اندازه مناسبی داشته باشد. کاشی ها در همه اندازه ها وجود دارند که اکثر آنها مربع یا با نسبت 2:1 هستند.

مواد کاشی
مواد مختلفی برای کاشی ها وجود دارد. دو مورد از رایج ترین آنها چینی و سرامیک است.

اگر مزایا و معایب هر کدام را ندانید، انتخاب بین مصالح کاشی دشوار است. در اینجا چند نکته برای کمک به شما وجود دارد.

سرامیک – کاشی و سرامیک احتمالاً رایج ترین کاشی در آمریکا است. بادوام است، به راحتی تمیز می شود و می توان آن را در هر اتاقی قرار داد. همچنین به دو صورت لعاب دار و بدون لعاب عرضه می شود، بنابراین هر دو گزینه را بررسی کنید.
کاشی شیشه ای برای مناطقی که تمیز کردن آنها دشوار است بسیار مناسب است زیرا لکه نمی شود. اما شکستن آن آسان است، بنابراین برای کودکانی که تمایل به انداختن اشیاء دارند یا اطراف کاشی خشن هستند، عالی نیست.
پرسلن – کاشی چینی نیز بسیار محبوب است. این شبیه به سرامیک است فقط شبیه به مواد طبیعی مانند سنگ ساخته شده است. نصب آن از سرامیک دشوارتر است اما به طور کلی تقریباً یکسان است.