کارگران کارخانه کاشی و سرامیک صادراتی اعتصاب کردند

Somani، یک برند 45 ساله ، دارای طیف گسترده ای از کاشی و سرامیک صادراتی شیشه ای است، کاشی های سرامیکی دیوار و کف، کاشی شیشه ای صیقلی، کاشی شیشه ای لعابدار، کاشی دیجیتال، لوازم بهداشتی و حمام از جمله محصولاتی است که آنها تولید می کنند.

آنها دارای انواع روکش ها از جمله مات، براق، روستیک، نیمه براق، ساتن و تمام پولیش هستند که در اندازه های مختلف موجود است.

نیتکو
Nitco دارای انواع مختلفی از کاشی های شیشه ای مانند کاشی های شیشه ای لعاب دار، شیشه ای شیشه ای DCH، شیشه ای SST، کاشی های دیوار و کف سرامیکی و کاشی های شیشه ای منجمد شده است که برای مناطق پرتردد و کم تردد مناسب هستند.

این کاشی های شیشه ای در اندازه ها و روکش های مختلف مانند براق، مات، ساتن مات، لپتو، روستیک، اکلات، بارنئو و چینی موجود هستند.

سیمپولو
Simpolo Tiles دارای طیف گسترده ای از کاشی های شیشه ای مانند کفپوش، کاشی دیوار، کاشی شیشه ای لعابدار ، کاشی در فضای باز و لوازم بهداشتی است.

این کاشی‌ها در سری‌هایی مانند نمک محلول، GVT (دیجیتال)، تمام بدنه راک دک، کاشی‌های دیواری سرامیک دیجیتالی و دوبار شارژ می‌شوند.

آنها دارای روکش های زیادی از جمله براق، مات، روستیک، ساتن و فلزی هستند که در اندازه های مختلف موجود هستند.

مزایا و معایب نصب کف کاشی شیشه ای
طرفداران

13. کفپوش اپوکسی
کفپوش اپوکسی
اپوکسی یک عامل رزینی گرما سخت است که اغلب به عنوان پوششی محافظ و تزئینی روی کف‌های بتنی برای ساخت کف‌های اپوکسی استفاده می‌شود.

کفپوش‌های اپوکسی معمولاً در کارخانه‌های تجاری و صنعتی مانند کارخانه‌های مواد غذایی یا نوشیدنی، آزمایشگاه‌های آزمایش شیمیایی و همچنین آزمایشگاه‌های تحقیق و توسعه، انبارها و غیره استفاده می‌شوند.

همچنین از این نوع کفپوش در بیمارستان ها، نمایشگاه ها، اتاق های بازی، گاراژها استفاده می شود. در رنگ های متنوع موجود است.

این به مقاومت بالا در برابر مواد شیمیایی ساینده می افزاید و کف را دوام طولانی مدت می کند. با پوشش اپوکسی، تمیز کردن کف آسانتر می شود.

برای آشنایی بیشتر با کفپوش اپوکسی، قبلاً مقاله مفصلی نوشته ایم، اینجا بخوانید: مزایا و معایب کفپوش اپوکسی.