کاشی سرامیک بیرجند که تعداد قدم های شما را می شمارد

برای بسیاری از انواع کاشی، از جمله چینی و سرامیک، شما فقط به یک عنصر کلیدی نیاز دارید: مخلوطی از آب گرم و صابون ظرف شویی، این کار را انجام می دهد. برای تمیز کردن کاشی ها مراحل زیر را دنبال کنید:

محلول آب و صابون ظرفشویی را روی سطح کاشی اسپری کنید.
محل را با یک حوله یا پارچه میکروفیبر مرطوب پاک کنید.
آیا نیاز به تمیز کردن عمیق تری دارید؟ پاک کننده سطح را بشکنید و نکات ما را دنبال کنید:

برای تمیز کردن عمیق کف و دیوارهای کاشی سرامیک بیرجند برای از بین بردن باقی مانده کف صابون ، کف کاشی و دیوارهای دوش را با پاک کننده سطح بپاشید ، سپس آب داغ را به مدت پنج دقیقه روی آن قرار دهید یا روشن کنید تا بخار ایجاد شود.
20 دقیقه صبر کنید و کاشی ها را با یک پارچه پاک کنید.


چند ترفند روزانه ایجاد کنید
می‌گوید: اگر کف‌پوش‌های کاشی دارید و متوجه شده‌اید که برخی مناطق به‌خصوص کثیف‌تر می‌شوند – مثلاً در پشتی یا نزدیک سبد لباس‌شویی – برای محافظت بهتر از آن قسمت‌ها در برابر کثیفی و زباله یا جارو کردن و پاک کردن یک عادت مکرر، یک فرش بگذارید. ملیسا میکر، نویسنده Clean My Space .

نحوه تمیز کردن گروت
اکنون وقت آن است که توجه خود را به خطوط دوغاب بین آن کاشی های تمیز معطوف کنید. میزان کثیف شدن دوغاب ممکن است به چیزی برگردد که از آن ساخته شده است: دوغاب سنتی مخلوطی از ماسه و سیمان است، اگرچه گزینه‌های مدرن‌تر شامل لاتکس و سایر پلیمرها برای کمک به افزایش مقاومت در برابر لک است.

موادی که نیاز دارید
آب گرم
برس موی سفت یا برس دوغاب
بخارشوی
مهم نیست با چه لکه هایی روبرو هستید، آب و صبر دو بهترین ابزار شما خواهند بود . برای تمیز کردن دوغاب مراحل زیر را دنبال کنید:

با پاشیدن دوغاب با آب داغ شروع کنید و با یک برس موی سفت یا برس دوغاب تمیز کنید تا هرگونه کثیفی یا کثیفی روی سطح را از بین ببرید.