کاشی سه بعدی ساده که با افتادن بر ریو یک مرد سبب مرگ او شد

اگر به فکر استفاده از کاشی به عنوان بخشی از پروژه ای برای به روز رسانی فضای داخلی خانه خود هستید، بدون شک با کاشی و سرامیک هند مواجه خواهید شد.

تنها نوع کفپوشی که واقعاً در هر قسمت از خانه کار می کند ممکن است کاشی و سرامیک باشد. اغلب در حمام ها، آشپزخانه ها، اتاقک ها و سایر مناطق پرتردد استفاده می شود.

ممکن است انتخاب نوع کاشی سه بعدی ساده مورد نظرتان چالش برانگیز باشد زیرا تنوع کاشی های موجود در بازار بسیار زیاد است. شما تمایز بین کاشی ها را نمی دانید مگر اینکه یک طراح داخلی باشید.

بسته به نوع فردی و مجموعه کاشی های سرامیکی هند، می توان از برخی امکانات به عنوان راه حل کفپوش در فضاهای کم تردد استفاده کرد.

با خواندن این وبلاگ، ممکن است اصول کاشی و سرامیک را بیاموزید. ما انواع مختلف کاشی و سرامیک و برخی از بزرگترین کاربردهای طراحی داخلی برای آنها را بررسی خواهیم کرد.

کاشی و سرامیک چیست؟ سرامیک ماده‌ای است که اغلب برای ساخت کاشی‌های دیوار، موزاییک و برخی کاشی‌های کف استفاده می‌شود که کمتر مورد استفاده قرار می‌گیرند.

ماسه و خاک رس دو جزء اصلی هستند که برای ساخت کاشی و سرامیک استفاده می شوند.

انواع مواد اولیه برای ساخت کاشی‌های سرامیکی با هم ترکیب می‌شوند و سپس قالب‌گیری می‌شوند و در کوره سوزانده می‌شوند تا تمام رطوبت را از بین ببرند و سطح سخت و ماندگاری داشته باشند.

اگر در طراحی کاشی از لعاب استفاده شده باشد، درست قبل از پختن در کوره به سطح کاشی اضافه می شود.

با گرم شدن لعاب، سخت می شود و به درخششی تقریباً شیشه مانند تبدیل می شود که هم به عنوان یک ویژگی تزئینی روی کاشی و هم به عنوان مانعی در برابر کثیفی و رطوبت عمل می کند.