کاشی و سرامیک صادراتی که برای صادر شدن آن میلیون ها نفر از کار بیکار شدند

الگو و رنگ
بازار کاشی شیشه ای پر از طیف وسیعی از کاشی و سرامیک صادراتی شیشه ای رنگی ساده، چاپی یا دو رنگ است.

در کنار این موارد، انواع طرح ها و الگوها نیز موجود است. باید مطمئن شوید که هر چیزی که انتخاب می کنید با بقیه اتاق تضاد داشته باشد و همگام باشد.

اگر می خواهید ظاهری بزرگ به اتاق یا خانه خود بدهید، کاشی های رنگ روشن را انتخاب کنید و اگر مرمر دوست دارید کاشی های شیشه ای چاپ شده را انتخاب کنید که دانه های طبیعی مرمر را تقلید می کند.

مقدار کاشی
مقدار مورد نیاز عامل مهم دیگری است که باید برای انتخاب کاشی مورد توجه قرار گیرد.

این احتمال وجود دارد که کاشی منجمد شده انتخابی خود را به مقدار مورد نیاز یا کاشی گران‌تر تهیه نکنید، که در صورت نیاز در مقادیر زیاد، ممکن است هزینه شما را نیز افزایش دهد.

بنابراین، همیشه بدانید که چقدر باید بخرید و حداقل 5-10 درصد اضافی برای مقابله با هدر رفتن در هنگام نصب بخرید.

بهترین کاشی های شیشه ای موجود در بازار هند
راهنمای انتخاب کاشی های حمام برای کف و دیوار
( عکس فایل ) کفپوش یکی از اصلی ترین مصالحی است که فرد هنگام ساخت و طراحی خانه، اداره یا مغازه روی آن سرمایه گذاری می کند.

بازار با طیف گسترده ای از رنگ ها، الگوها، طرح ها و تولید کنندگان پر شده است. از این رو، تصمیم گیری برای خرید و مکان خرید آن می تواند یک کار دلهره آور باشد. از این رو، در اینجا لیستی از فروشندگان برتر کاشی شیشه ای در هند وجود دارد که کار شما را آسان تر می کند.

کاجاریا
Kajaria یکی از بزرگترین تولید کنندگان کاشی شیشه ای است. 3 دسته اصلی کاشی های آنها عبارتند از کاشی های سرامیکی دیوار و کف، کاشی های شیشه ای جلا داده شده و کاشی های شیشه ای لعاب دار.

آنها براق، مات، ساتن مات، روستیک، متالیک، شکر هوند، طراحی اسپانیایی، فوق براق، پرداخت چوب را می سازند که در اندازه های مختلف موجود است.