کاشی یزد در طراحی ترسنام ترین اتاق های دنیا

نصب کاشی ها: کاشی ها را به اندازه مناسب ببرید و نصب را از وسط اتاق شروع کنید. برای رفع آنها می توانید به آرامی صفحات را روی چسب فشار دهید و سپس می توانید از یک پتک لاستیکی برای تثبیت بهتر استفاده کنید.
تزریق درز: تخته ها را حداقل 24 ساعت بگذارید، سپس سطوح را تمیز کرده و به تزریق درزها ادامه دهید. برای این کار از ملات اتصال استفاده کنید که می توان آن را با استفاده از ماله لاستیکی اعمال کرد. بگذارید سفت شود و سپس دوباره سطوح را تمیز کنید.
نکته : صرف نظر از روش نصب، استفاده از اسپیسرهای مخصوص برای حفظ منظم بودن اتصالات ضروری است.

پس از اتمام نصب کاشی یزد و چسباندن آن‌ها، اتصالات باید حتماً با بتونه پر شوند که خود محصولی سازگار است که در چندین رنگ وجود دارد. مورد دوم آن چیزی است که آب بندی کف کاشی جدید را تضمین می کند.

کاشی و سرامیک داخل
چرا باید کاشی و سرامیک را برای تزئین کف و دیوار انتخاب کنیم؟
همانطور که متوجه شدید، ویژگی‌های کاشی‌های سرامیکی آن‌ها را به ماده‌ای ایده‌آل برای تکمیل سطوح تبدیل می‌کند. با این حال، در اینجا برخی از مزایای بتن تکمیل با کاشی و سرامیک آورده شده است:

مقاومت در برابر آب : هم دیوارها و هم کف پوشانده شده با کاشی و سرامیک دارای درجه نفوذ ناپذیری بالایی هستند و علاوه بر آن در محیط های مرطوب (حمام، آشپزخانه، انباری و غیره) بسیار خوب مقاومت می کنند و از تشکیل کپک جلوگیری می کنند.
تعمیر و نگهداری : کاشی های سرامیکی بسیار آسان تمیز می شوند. علاوه بر این، آنها به خوبی تحت تأثیر محلول های تمیز کننده قوی مقاومت می کنند.
بهداشت : کاشی‌های سرامیکی بر خلاف فرش یا حتی چوب، می‌توانند عوامل حساسیت‌زا و حتی میکروب‌ها را از هم دور نگه دارند. علاوه بر این، آنها گرد و غبار را جمع نمی کنند و هوای اتاق می تواند تمیزتر باشد.