کفش شاهین تهران که جان دختران روستایی را گرفت

اگر کفش و دمپایی سفت است چه باید کرد؟
کفش ها و دمپایی ها پس از مدتی نگهداری خشک می شوند و سفت می شوند. جلا دادن چنین کفش هایی با افزودن چند قطره روغن زیتون باعث نرمی و براق شدن کفش می شود.

— با زدن گلیسیرین به کفش شاهین تهران گهگاه با پنبه، کفش ها نرم می مانند و برای مدت طولانی نو می مانند.

– اگر در چرم کفش و دمپایی ترک خورد، با دو یا سه بار مالیدن روغن کرچک، ترک ایجاد نمی شود.

اگر کفش یا شکم بو می دهد چه باید کرد؟
بوی کفش هندی من

برای از بین بردن بوی عرق از کفش، پودر تالک و جوش شیرین را به مقدار مساوی با هم مخلوط کرده و داخل کفش قرار دهید و بگذارید مدتی بماند. بعد از چند ساعت آنها را از روی کفش جدا کنید. بوی کفش از بین می رود.

اگر کفش روی زمین لیز خورد چه باید کرد؟
اگر در حین راه رفتن روی زمین به دلیل کفش های نو لیز خوردید و راه رفتن برایتان مشکل بود، کف کفش را کمی با سمباده از زیر بمالید. لغزش به پایان می رسد و مشکلی برای راه رفتن حتی روی زمین صاف وجود نخواهد داشت.

وقتی لاک کفش خشک و سفت است چه باید کرد؟
اگر لاک کفش خشک شده و خرد شده است، جعبه لاک را برای مدتی زیر نور آفتاب نگه دارید. مقداری روغن سقز به آن اضافه کنید و مخلوط کنید. پولیش دوباره قابل استفاده خواهد بود.

زنان چیزی بیش از کفش های خود دوست ندارند. شرط می بندم که شما آنقدر جفت کفش دارید که به یک کمد لباس جداگانه نیاز دارید. ممکن است از مادرتان بشنوید که می‌گوید برای نگهداری کفش‌هایتان به یک خانه جدید نیاز دارید، لذتی که هر بار که یک جفت کفش جدید می‌خرید احساس می‌کنید. اما انواع خاصی از کفش وجود دارد که هر خانمی باید آنها را داشته باشد.