ویژگی ملحفه رو تختی خوب

ملحفه رویی را تا کنید و لحاف را به سمت پایین بپوشانید. لبه ملحفه رویی را در سر تخت بردارید و آن را به خوبی روی لبه بالایی لحاف، پتو یا روتختی تا بزنید. توجه کنید اکنون چگونه می توانید الگوی داخل ورق را ببینید؟
اگر از پتو یا روتختی نازک استفاده می‌کنید، می‌توانید پتو و ملحفه را به هم برگردانید، بنابراین لبه‌های ملحفه دیگر دیده نمی‌شود. لحاف ها معمولاً کمی ضخیم تر از آن هستند که تا شوند. سرویس روتختی دونفره می تواند براساس کاربرد ان در فصول سال، گرمتر و ضخیم و یا خنکتر و سبک باشد.

اگر دوست دارید، می توانید لبه های پتو و ملحفه تا شده را زیر تشک قرار دهید تا یک تخت بسیار منظم و محکم داشته باشید. در ارتش اینطوری می کنند!

برای خرید لحاف تشک عروس باید به یک سری نکات توجه کرد مانند سایز تخت، رنگ و طرح آن، جنس پارچه روتختی، کیفیت پارچه، نوع سرویس آن و شستشوی پارچه برای انتخاب پارچه عروس باید توجه شود که برای چه تعداد بالشت و چه سایزی از تخت پارچه نیاز است.

بالش ها را پف کنید. بالش های خود را بگیرید و قبل از اینکه روی تخت قرار دهید، آن ها را پف کنید. برای پف کردن یک بالش، آن را در دو طرف بگیرید و قبل از رها کردن دو طرف آن را به هم فشار دهید – به نوعی مانند نواختن آکاردئون!
روبالشی ها را صاف کنید و سپس هر بالش را صاف در سر تخت قرار دهید تا فضای بین لحاف تا شده و تخته سر پر شود.
اگر بیش از دو بالش دارید (روی یک تخت کوئین)، دو بالش اضافی را مستقیماً روی بالش های پایین قرار دهید.

عامل مهم در قیمت پارچه ملحفه، کارخانه‌‌ی تولید کننده پارچه است. قیمت پارچه‌هایی که در کارخانه‌های داخل کشور تولید می‌شوند با قیمت پارچه‌های وارداتی از سایر کشورها متفاوت است.

نکات پایانی را اضافه کنید. حالا تخت شما تقریباً کامل است!
برای تکمیل آن، هر کوسن یا بالش تزئینی را که ممکن است دارید بردارید و آنها را در حالت عمودی در بالای تخت قرار دهید و برای حمایت به بالش‌های خواب تکیه دهید.
اگر یک پتو، لحاف یا پتوی اضافی دارید که دوست دارید برای اهداف زیبایی روی تخت خود نگه دارید (یا در صورت سرد شدن!)، آن را به طور مرتب از وسط تا کرده و به طور مساوی روی نیمه پایین تخت قرار دهید.

هر روز صبح رختخواب خود را مرتب کنید. مرتب کردن رختخواب خود هر روز صبح یک عادت ساده اما مفید است. برای داشتن خوابی راحت، داشتن ملحفه روتختی مناسب بسیار تاثیر گذار است.فقط با صرف دو دقیقه برای مرتب کردن تختخواب خود هر روز صبح، اتاق خواب شما مرتب تر به نظر می رسد و احساس آرامش بیشتری می کند. و فقط تصور کنید چه حس خوبی خواهد داشت که هر شب بین ملحفه‌های ترد یک تخت خواب خوش‌تخت لغزید!
شاید باورش سخت باشد، اما مرتب کردن هر روز رختخواب در واقع سطح شادی شما را افزایش می دهد.

  • منابع:
    1. How to Make Your Bed

  • تبلیغات:
    1. درمان بیماری پارکینگسون با خوردن ارده امکان پذیر شد!
    2. قابلمه عروسی که میلیاردی فروخته شد!
    3. تاثیر مصرف آلو خشک در پیشگیری از بیماری ها
    4. 8 مزیت لیمو برای سلامتی

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.